my tears won´t dry..

Min lilla gosse äter på en gosedjur... typ. det är en nyckelformad mysgos grej som det står "I love you" som jag fick utav min pappa. Egentligen borde han ej få tugga på den, men min Harley är ju min grabb, så det är ok.
-
I helgen kommer Todde och Mats. Idag blev det bekräftat =) Todde va myspys.
-
Va nyss ute med mina fina voffisar och tittade på stjärnorna. Minns när jag va liten. Då man väl fick vara utanför stad (min morfar hade ju värsta stoooora torpet, samt min mamma Textil ett litet mindre) - och hur magiskt det va att lyssna på tystnaden och kolla på stjärnhimmeln.
Magiskt va nog det rätta ordet.
-
Jag bara stod här ute i trädgården ikväll. Pärlan och Harley pysslade med sitt. Och jag bara grät sönder. Fast på rätt sätt liksom. Tårarna bara rann, men jag tänkte - Morfar, är du nöjd med mina val här i livet? Kolla - nu har jag återigen min egen lilla valp. Jag har blivit sambo också.. Fy va jag önskar du kunde komma över på en kopp kaffe
-
Min morfar vart nämligen allt för mig. Det går knappt en dag utan jag saknar honom.
Givetvis saknar jag min farfar, farmor, morbror- samt vänner som gått bort , också.
Men morfar vart allt. Och världens bästa morfar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0