sölkorv

Jodå, jag lever.
Det blev bara så att darling kom hem tidigt, och då brukar jag faktiskt inte prioritera datan.
-
Mysljusen är tända, - älskar värmeljus på hösten/vintern. Så mysigt.
Hoppas verkligen vi inskaffar en sådan ljusslinga här utanför huset till jul =)
Jag behöver inte alla färgglada som finns, utan det räcker med vanliga... faktiskt..
-
Harley sussar på mina playboy tofflor, och Pärlan andas ut vid Harleys hals. Oh, önskar jag hade en sån där "ta foto på natten"-kamera vid 5 imorse. Dom låg som jing och jang. Sååå fina!
-
Slögluttar tv, darling väntar på chefen och jag har tryckt i mig 1-1,5 dl kokt ris med sallad och en tomat, - baaaaaaaaaaaaaaaah.
-
bjuder på en bild på mig denna torsdag kväll, hoppas ni like it 4ever!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0