ny mobil på g

Vilka sjuka drömmar man kan ha!
Hade flera knasiga i natt... bland annat att jag skulle äta rökt gädda som var formad som en dinosaurs huvud... och att min pappa blivit simlärare... och att Harley försökte sätta på Mongo... sen förvandlades Mongo till vrsta zombie-livsfarliga katten...
och ja lite till...!
Heeeeeelt sjukt!
-
Det är galet kallt ute.. men vet ni hur duktig jag är?! Jag eldar! I sån brasa vi har här inne. Jätteduktig känner jag mig, även ifall jag r rädd när jag öppnar luckan, och kastar in träbitar jättejättesnabbt.
-
Från och med igår kväll så har jag nytt nummer, men kvar det andra tills jag får min nya mobil, om cirka en vecka.
Läääängtar efter den =)
Älskling beställde en svart till mig och hans citat va "Hade dom haft den i rosa hade jag givetvis beställde den till dig, men det är liksom whatever -för den kommer ändå bli full av konstiga klistermärken"
Haha, -jag vet att jag är lite barnslig där, men jag gillar roliga klistermärken på min lur... egentigen är det inte barnsligt, andra köper värsta pimp-skalen, eller blingbling-skalen.
Så jag kör på med mina klistermärken!
(jag vet att den finns i fler färger, men inte just genom denna älskling beställde från, det va svart och vit)
(Haha... busted, darling!)
Men men... det finns roliga klistermärken!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0