vill ha mitt långa hår!!

Skönt med dusch och fixa sminket, sköljde ut hårinpackningen som jag haft inne i natt, och håret blev jättelent och mjukt! Nu skulle man bara haft långt tjockt hår istället för tunt i en minitofs...
Vill ha;

Jag har haft extensions 5-6 gånger förut, men det ligger på 6500kr varje gång... så mycket pengar!
Men förbannat snyggt!
-
Fick ett mail från en eventfirma jag jobbade för för några år sedan, ska nog ta upp det lite då och då, - då åker man och gör reklam för typ en ny pastasort, eller någon ny rengörningsprodukt och står på ställen som maxi, gallerier, över en helg eller några dagar-2till 3, och får träffa roligt folk och tjänar relativt bra =)
På tal om hår så jobbade jag t ex för;
Förresten... missa inte min älsklings blogg...
http://truckerlillen.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0