vill åka utomlands!

Jävla skitväder... Jag gluttar på resor. Mums.
http://www.destination.se/iad/travel/lastminute?&sort=1&xtor=AD-2&utm_source=AB&utm_medium=MMPuff&utm_campaign=sista&utm_content=billigt

Med Ving också =)
Vill verkligen!

Kollar ut och löven faller och det är regnigt och grått.
Kollar man på vädret på Tv4 så är det ösregn över heeeeela Sverige.

Min älskling är hemma till lucnhtid och jag ska snart dyka in i duschen och sen fixa sminket.

Vad tyckte ni om 2 1/2 men igår? Jag tyckte först det va fetkonstigt att visa andra avsnittet - där Charlie är med. Och första avsnittet igår (alltså det andra i nya säsongen) med Kutcher va inte alls roligt/bra... Jag gillade faktiskt första avsnittet, - förra måndagen.

Nåja, idag är det Outsiders and I love att detta program börjat igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0