bananflugor

Underbara Karlshamn!
Love it. Idag fick jag helt underbart väder och det finns nog inget bättre än det när man traskar runt i staden man flyttat till...?
Jag strosade runt och allmänt njöt av vädret octtade typ ingeth staden, kollade lite affärer men hittade typ inget jag ville ha eller lägga pengar på... eller ens be min darling köpa till mig. Ha ha!
Jag köpte lite smink och sen satte mig i solen och drack en cola.
Efter några timmar tänkte jag bege mig hemåt mot huset, då träffade jag två junkies som va pratglada. Jag pratgladade också men bestämt att inte börja umgås med "de folket" igen... flyttar ju faktiskt bland annat ifrån dom...
Nu ska det umgås med friska, glada härliga människor! Inget mera destruktivt!
Kom hem och André hade vaknat så vi har traggat, lirat go musik.
Livet är gött.
Älskling ringde. Han är som vanligt förbannad ute i trafiken... nu är han i Holland och arg på både trafikanter, bilen och lasten...
Ha ha
Nu sitter jag och gnäller på bananflugor. André säger att det är näring i dom så jag får väl svälja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0