crazy town

Cpdatab helvete!
Skrev värsta djupa inlägget men sen dör datorhelvetet!!!!!!!!!!!!!!!
Skit samma, det handlade om massa känslor och lycka men skit i det nu för datorn är ju cpskadad.
Skulle man vara en poet eller konstnär (samma sak egentligen enligt mig) så hade man ju brustit ut i frusteration.
Jag är iaf skitsne.
Jag har hängt upp min "party-garderob" ikväll, traggat med Benny och allmänt trevligt (Benny är ju min granne... ha ha) y
och nu sitter jag vid datorn, mina fina styvsöner är ute på party på olika håll och min tråkiga karl har redan somnat... han säger det är "något i vinet". Jag säger han är konstig. Då snarkar han ännu högre.
Nåja, han bär iaf snickarbyxor på sitt jobb. Så då bryr jag mig inte så mycket om ifall han somnar vid 21 tiden en fredag. Han har iaf snickarbyxor.
Fattar ni.
Snickarbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0