Egenkär Arnold?

Dessa nattrutiner... jag dööör. Han snarkar och nu denna natt har han haft sådan där skitjobbig hosta, pga förkylningen.. den liksom tränger sig in genom öronen och borrar sig in i ens hjärna.
Nåja, han gottgjorde det imorse iaf... he he ;)
Yummi yummi!
Han har precis åkt till jobbet och jag sitter och gluttar Vakna med the voice.
Har kommit på att jag måste en sväng till Hässleholm ändå... lägenheten är helt såld och allt, men mamma Textil har nycklen till husvagnen och där har jag massa smink som jag vill ha, här hemma , så klart!
Läste en rolig "nyhet" ---->http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13687545.ab
Vadå egenkär?!
Ungefär som jag skulle köpa den som Niklas konstnären gjorde utav min kropp...
(Den bor dock hos en snubbe i Finland som köpte min kropp... i staty alltså... för dyyyyr peng)
Jag har en tjockismage! och precis som alla säger har jag världens dåligaste hållning... men testa själv att sitta rakt upp när du gipsas in med minibitar av gips... svåååårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0