god natt honeylips!

Jaha nu har jag ätit bröd. med cognacmedwurst-korv---- hallå hur tänkte jag nu?
Kommer väga 17 kilo mera imorgon. Miiiiiiinst.
Jag kan inte bli en sådan där "mat är gott"-person. Mat förstör hela min kropp.
Nu sover typ hela huset så jag får väl oxå lära mig rutinéer att dyka i bingen vid denna tid... - även ifall det är 3-4 timmar tidigare än jag brukar...
Nåja, skönhetssömn behöver jag iaf. Verkligen- Akut behov utav!
(Såg massa vackra kvinnor i Karlshamn idag.... blev så avundsjuk. Hatar att vara ful.


Bild på en look-alike me. Nu ska 60, 3 kilo ner till åtminstonde 53 kilo!
Och då är jag till o med snål... jag vägde 40-41 och väger nu 60,3... men jag ser ut som hon här ovanför. Skulle vi stå bredvid varanra skule folk undrat ifall vi va tvillingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0