lady gaga

Tjenixen  gullesnuttar!
Hoppas ni sovit gott? Det har jag, enorm dubbelsäng, typ sju huvudkuddar och tre täcken plus en massa prydnadskuddar har vi i vår säng =) Ha ha och så gnäller han att han inte får plats utan får knappt ens en liiiiiiten bit av sängen och måste hålla i sänggaveln för att inte ramla ner... Ha ha, jäkla gnällig han är, min karl!
Japp, idag blir det brumbrum bil till Hässleholm. Kanske sista svängen... hoppas vi får in allt i bilen, det bästa vore att ta lastbilen. Plus att då kan jag sitta med den gula arbetshjälmen på mig... Är bara sååååå snygg i den!
Jag är själv i huset, ska pyssla lite, kolla på nätet , packa ihop lite lådor som textil ska ha ikväll.. ja ungefär det.
Hittade förresten bilder på lady gaga - naturlig och osminkad!




Kan man spela denna låt då.... ----> http://www.youtube.com/watch?v=-BL3lj6p2kc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0