Utkast: Sept. 16, 2011

Åsnekuk på att kunna sprar bilder på denna dator! Det är nog något sådant där virusprogram-- jag tänkte visa eller bjuda på masssssa fina Anna Micole Smith bilder. Hon är den vackraste som finns.
Vad gör ni denna fredagskväll?
Jag funderar på detta med barn. Det är för mig en självklarhet att stabilitet och kärlek finns. Jag har lagt "typ" ribban" runt 30... men jag vill arbeta, fixa mitt eget företag (det har jag haft sen barnben, - pappa hade eget, brorsorna har egna företag)
Livet är ju så jävla underbart om man bara öppnar ögonen. Egentligen.
Man kanske sett alldeles för mycket. Men this girl will always find her way , men jag pratar bort det med mitt rock n roll liv.

Jag bara är jag. Love me or hate me. (That´s just me. !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0