älskar filip&fredrik =)

Mitt inne i reklamen mellan Filip och Fredrik.
Åh vilken attans rolig idé till program! Hely underbart. Önskar bara jag satt där på tåget till Sundsvall, på plats 23 =) Hehe... han som åker med nu verkar lite dryg, men kul ändå.
Nu ska de precis byta personen, - så nu får vi se vidare hur det går =)
-
Meningslös fakta: Jag har ätit ett päron ikväll. Jag har nog inte ätit frukt (eller jo melon) på typ 5 år? Haha snacka om värdelös på vitaminer! Scchhhh don´t teel my mama!
Nåja, frukt är väldans gott så borde tugga mera utav den varan.
-
På tal om mat blev jag fet sugen av Halv åtta hos mig ikväll, - det blev bl a älgsteksgryta med viltris. Sjukt gottis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0