detta med ålder

Skön dusch. Body lotion som doftar apelsin. Hårinpacking, och slängde dit en ansiktsmask också.
Jag roar mig själv med tanken- ang ansiktmask- Såhär måste det kännas att göra botox. Inte kunna röra ansiktet alls.
-
Min karl har varit hemma en sväng. jag har snackat med mamma Textil. Hon blev också eld och lågor ang 17de maj. Hon ska förmodligen ha Mio (min brorson på knappt 2 år- Freddes) under de dagarna.
Elias (min andra brorson-Manges)  är ju 8 år så han vill nog vara hos en kompis.
-
Jag vet att det är fjantigt som sjuttn att skriva "faaaaan 25 år- börjar få lite ålderångest!"
men när jag ringde brorsan Pumpen (Mange) igår så sa jag "fan jag är snart 50 år!"
Han bara "heheh.... ja jo"
Och jag bara: "Visst ja brorsan du är ju snart 40!"
Då va han noga med att säga att han faktiskt bara va 36år.
Jag med två av mina brorsöner (Benne- Freddes son och Elias - Manges son) och min brorsa Mange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0