filip o fredrik nytt... kommer bli helt underbart

Vadå psyko-väder? Solsken för fullt och snöflingor som trängs i luften med varandra.
Men det är rätt kallt. Vi har varit ute, och nu dricks det te.
Varför gjorde man mycket mera sådanat när man va liten? - Gick ut i skogen, hela eftermiddagar och bara grillade korv, drack varm oboy.
Idag gör ju bara vädret mig schitzofren - ska jag våga få vårkänslor eller ska jag inse att det är vinter läääänge till? och te är inte alls lika gott som varm oboy. Te blir man sådär full i magen av och kissinödig hela dagen.
-
Förresten är jag sugen på våfflor. Pga en bloggare lagt ut bild här intill på våfflor med hemmagjord sylt. Ahmen grattis till dig då!!!!
=)
Ikväll är jag förresten sugen och förväntasfull på dessa grabbarna grus (för dom är helt enkelt bäst - i allt de gör!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0