good morning cutiepies!

Det händer roliga saker när man sover lite.. jag är verkligen en periodare när det gäller sömn..
Nåja, då vaknar man runt 3 tiden, går upp och kissar, dyker ner i bingen igen hos darling. Fascineras utav knasiga ljud hans mun&näsa kan göra.. sen försöker man hinta mot honom att "jag försöker också sova"... nåja, sen vänder man sig om, - där ligger min lille gosse och gör också konstiga ljud... det är då man inser "nej det är bara att gå upp" =)
I morse gjorde min lille grabb världens sötaste ljud. Jag tror han först va ute på en romantisk dejt och sen blev dejtad... det lät så,..
-
Nåja nu ligger min grabb och äter på sin lilla leksak, i bakgrunden visas Adam Live på 3an. Fan va han är ful. Fan va han idol-killen - som jag glömt namnet på - är satans snygg.
-
Nåja nu börjar Nanny... hon är lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0