hässleholm

<hej bloggen!
-
Jag lever =) Har varit i Hässleholm några dagar, - de snabba livet. Jag tycker mig ändå träffat rätt folk. Och det har varit mycket av allt, men trevligt. Skratt, galenskap, party, hundpromenader, frukostbuffér , thaimat och givetvis lite strul.
Nu är jag hemma i lugnet igen. Tycker ju om min karl och vårt liv, vårt hus. Dock behöver jag få lite upplopp ibland.
Kom hem igår, sov några timmar och se kom min karl hem. Idag har jag skrattat åt min lille valp när han leker i snön, jag har kollat Vakna med the voice.
Tvättat lite, targit en stordisk också. Nu blir det dusch. Ser rätt sleten ut idag... 5 dagar i Hässleholm tar lite mycket energi/inte mycket sömn.
-
Ska snart lägga ut dagarnas bilder... bara en dusch först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0