jävla keso brudar

Vi har varit ute och traskat i snön, blev fan helt bländad av den.
Nu är vi inne igen (jag och Harley), druckit lite varmt och gluttar på Grammisgalan.. missade typ ändå en halvtimme av den.
Störobjekt: Dessa jäkla "Keso-brudarna"!
Ahhh så meningslösa!
-
Nåja. Läser om 29åringen som kidnappade sig själv... och ville ha lössumma från sina föräldrar.. Känns inte riktigt friskt i skallen på den snubben?
----> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14375986.ab
Folk är inte riktigt friska alltså...
-
Nåja här är lite bilder;
Harley tror inte vi märker när han snor våra skor.. tänkte ta bildbevis..
Busgosse!!
Han har en skön stil när han vilar..
Vårt hus snöar bort... ahh tänk när vi sitter här ute i sommar... på SRF och attanen helt full av glada folk.
Jag gick ut och traskade i snön med mina spets-gummistövlar.
Ser glad ut trots bitterheten av snön..
såg denna och blev ännu mera sugen på sommaren.. började tänka på grill-korv ju..
bor man granne med sweden rock festivalen ser man många många mååååånga sådana här... men nu är det rätt tomt runt här.. men jag hittade en.
men dess grill hade också lagt ner och deppat ihop pga vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0