kiss me

nej men hallå bloggisen. Guten morgen fur alles.
-
Jajajmänsan.
Idag fascineras jag utav min dröm- en utav dom.
Jag drömde att jag såg en svart midjehög kjol tillsammans med en gul kort linne. Jag tänkte "fan vilken snygg look - den passar ju till mina nya second hand shoes!"
Jag blv väldigt fascinerad att jag ens drömmer om kläder/mode- när jag just don´t give a shit about it.
(te x - nu kommer de jävla avklippta jeansen.. alltså jeansskorts. Vem fan pröjsar typ 2000 kr för ett par avklippta jeans med lite "punk-style" och nitar på? (Kenza t ex.. men henne gillar jag så det är inget skit mot henne, - bara just den grejen)
-
Jag tycker helt sonika: Leta upp ett par gamla jeans eller glid in på en underbar second hand affär- klipp sönder dom, - pimpa dom. glitter.nitar.tuschpennor.- men förhelvete - gå inte och lägg hela din lön på det!)
-
Nåja jag lägger inte mera energi på modet. Nu gluttar vi på fina bilder från sweden rock istället. Jag längtar. Nu bor jag ju granne med "hela grejen". Mellan vårt hus och sweden rock området står Ozzy-bussen. Och btw- jag såg honom live.
Me and my MatsBästis (Mats är min bääääästis loooongtime 4ever, och min darlings brorsa)
MatsBästis o jag (med vin i kroppen) och en palestinasjal som försvann. Någon som sett den?)
Matsbästis, min styvson André och jag. Undrar om vi skrattar med MatsBästis eller åt honom....? Love you my friend! Puss!
Swedn rock... min MatsBästis och båten älsklingen vill ha ut i sommar. (På vår tomt)
Ja denna har redan lagts upp för... jag och min honeypie. 
-
Dagens fråga: Vart fan är min palestinasjal? Varför blir jag alltid av med dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0