mitt hotmail konto hackat ?? grrr!

Ahhhmeeeen jäklar också, - mitt hotmail konto har blivit hackat eller något... sen kan jag inte få verifieringskod av dom heller pga något med mitt mobil nummer. Ah blir ju knas.
Kollar mailen väldans sällan, - men ändå haft en och samma mailadress - typ forever, så vill gärna fortsätta ha den förståss.
Nåja, ingen ko på isen, men lite tråkigt!
-
Gluttar Vakna med the Voice.. i typ två veckor nu ska de ha tävling varje dag och resa till Barcelona... lätt jag vill vinna , Barcelona är härligt =) Och som vi vet är jag i akut behov av sommar&sol& ingen jäkla kyla..
-
Skulle bl a in på min mail pga jag skulle ju lägga ut på tradera... Förresten, - har ni fallit för bloppisar, tycker ni det är bra? Jag tycker det verkar rätt praktiskt! Jag har inte själv gjort något fynd så, - men jag är ju en "gammal tradera/blocket"- galning... så... why not?
-
Det blir dusch snart, - sen känns det som idag ska jag läsa massa. Känner mig också lite förskyld, men inte vidare märkbart. Min kära karl har varit febrig hela natten.
Nåja... vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0