phillip morris & steven russel

Precis sett en helt.... fascinerande film.
Den va med Jim Carrey, så från början trodde jag väl den skulle vara en komedi (trots han kör vldigt bra seriösa filmer!) , nåja, jag började titta och den hade väl tendser till humor men även lite konstig.. nåja, sen "fastnade" jag lite för den, och sen visade det sig att det ju är en sann historia! (Och sådana filmer&biografier älskar jag!)
och hela historian är helt crazy!
Men jag förstår inte hur jag kunnat missa detta?
Phillip Morris& Steven Russel historian.
Jag hade aldrig hört denna historia förut... och ja... blev bara paff.
Försöker googla om det och delge er lite mera info... för svårt att finna ord för att förklara.. såå sjukt hur man kan luras...
men datan strular så allt går så attans söligt.
Men ett tips är att läsa om det och ... ja bli surprized..
min darling kommer snart med bilen så vi ska dra en sväng till staden, sen ska han jobba med båten i kväll så jag ska börja dra på mig ytterkläder nu och hinna tömma urinblåsan innan han - så romantiskt - tutar utanför vårt hus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0