with every heartbeat

Lyssnar underbar svensk reggea.. mys mys. Sommarn längtas efter, - utanför snöar det. Men skit samma- jag måste fixa mig inför biiiiiitch 2012 anyway... höhö...
-
Har ni det underbart romantiskt hittills?!
jag har gluttat två movies. En riiiiktigt bra, med Mel Gibson - attans spännande. Och sen den där Van the man med low-trash Tara Ried...
Nåja, sen har jag bara städat och pysslat. Jag har en princip i detta hus- jag städer inte på övervåningen- där är Pierré, André och - och även min karl när han sitter vid den datan.
Idag gick jag dock upp där... Ett ord: Katastrof!
Usch.. usch usch... uscccch...
-
Tre vuxna män borde kunna städa....????
-
Bilder från idag_
kokade lite grönsaker o massa kryddor - mums

sen byte jag gardiner i vårat vardagsrum (på nedervåningen!!!)
denna saknar dock en "övervånare" eller blir det bara panell gardinder?
Buslek med min minivalp
Min gosse är en knasboll.. han busar och kelar på sitt sätt. Fan va han är allt för mig.
Kajsa Warg skrev i sin kokbok "man tager vad man haver"... jag försökte pyssla lite med hjärtan tills min karl är hemma...det är ju alla hjärtans dag, - men pengar pyttepytteliiiiite.. just nu...

-
Egentligen hade man ju bara viljat ge han något så vackert som henne (älskar henne. det vackraste som någonsin funnits på denna jord)
men sen ... ja sen ser ju jag ut som jag gör... haha så fett misslyckat..
Älskar henne. Så vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0