goa youtube klipp

Jodå va en sväng i staden, hittade ett grymt coolt linne på Cubus.. Gissa om jag ville ha det?! Nåja.. Skönt om det kommer lite snygga vårlinnen med tryck på, lite tuffa sådär. H&M är fortfarande tomma på det! Men jag fick dock ett presentkort på 50kr där inne idag.. för jag handlade.. - för mitt presenktkort.. så alla som handlar där idag får ett sådant. Bra!
-
Kom nyss hem igen till min lille valp. Han är för söt. Så duktig och tar inte sönder något när vi inte är hemma eller gör något inne, - längre. Känns skönt.
-
Gluttar roliga Galenskap After shave youtube klipp.. garvar ihjääääl
Älskat dom sen jag va liten , såg det med mamma Textil och morbror =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0