with love

Glaaaaaad alla hjärtans dag!
Hoppas eran morgon hittills varit mysig.
Jag gillar tanken på denna dagen, - det är mysigt med lite extra romantik någon gång ibland, right?
Jag vet inte om jag är vidare romantisk... men ja förhoppningsvis får jag människorna jag tycker om att alltid veta det, oavsett dag.
-
Dock hade jag idag viljat ha massa pengar så jag kunde göra något extra fint för min karl. Han gör så mycket för mig och har gjort. Och han är väldans mysig och så fin mot mig.
-
Nu slutade Vakna med the Voice. Garvade ihjäl mig åt när Jacob svalde kanel... lägger ut det klippet senare =)
-
Nu ska det tjuvläsas lite bloggar och sen dusch. Sminket är klart, disken är diskad och det är nybäddad (Maybe I get lucky tonight..!)
-
Puss på er så länge!
Min gosse med ett hjärta på denna dag. Glad alla hjärtans dag från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0