tbx i Halmstad

Helgen i hässleholm är avklarad... fredags var lugnt. kom hem med tåget vid 8 tiden, och gick till bion och tjötade med biokillen en stund, och sen hem och tryckte i mig chips och dip. gottis.
I lördags morse träffade jag pappa, körde bil och fikade.
Sen blev det aningens party.... började som vanligt trevligt och dock slutade denna kväll i kaos...
igår var det söndag... stridh och jag åkte till malmö, och sen hem och packa lite, och sen hämtade niklas mig och vi åkte hem till honom i åhus och så sov jag över där, för han skulle åka på jobb i laholm idag, och jag hade ingen historia lektion denna morgon, så vi åkte hit och nu har han precis lämnat mig på skolan och jag ska snart ha tyska lektion.
Sen får jag dra min tunga väska genom stan, till lägenheten. Mamma är kvar till imorgon eftermiddag.
Så idag blir det att äta tacos och plugga på samhällskunskapen =)
Jag borde inom tågstationen också, så biljetten hem på torsdag morgon blir köpt.
Olas begravning är då.

Fan va jag hoppas att jag får sommarjobbet på Absolut i sommar =) då vet jag iallafall att jag har något att göra och att det löser sig med cash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0