you are just a liar, nothing else

fan va jag blir förbannad & irriterad på när människor ljuger fett mycket för mig. Rätt jävla upp i mitt ansikte. Jag känner ordentligt hat, nästan. Blir iallafall rasande förbannad. Och då bubblar det inom mig, och då blir inte heller jag en trevlig människa.
Så nu sitter jag här på skolan, har haft en extremt lång historia lektion, och väntar nu på naturkunskaps B lektionen ska börja. Och jag är endast irriterad, besviken och rasande förbannad inombords, så jag är INTE trevlig idag. Vill verkligen bara till lägenheten och fördriva denna dag med tvtittande, eller inte fan vet jag. Riktigt störd på detta är jag.
HELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0