Bear-dream

Jag tror allt löser sig och blir bara bra...
det enda är det att kärlek är en svår sak....
Tycker massa om honom.

I natt hade jag en helt sjuk dröm.
Jag drömde att jag va ute i skogen och gick med två andra (vilka vet jag inte) och jag skulle upp för en backe som var helt rakt upp mot himmeln och där skulle jag dra mig själv upp, och på mig hade jag mina demonia skor.
Men då kom en av de andra personerna på att vi skulle ta den snea vägen istället, och då gjorde vi det, och där såg vi björn-bajskorvar, och vi frågade oss om vi skulle vända och vara rädda för björnen.
Men kom fram till att förmodligen var inte björnen där just då, så vi gick vidare, men i vårt spår kom där nya björn-bajskorvar hela tiden. (typ som hans och greta) och då ställde jag frågan "ser det nytt ut?" och då sa en av de andra "men är inte det björnen?" och pekade och visst stod den där borta och såg samtidigt oss och sprang, och de andra två sprang iväg medans jag bara ställde mig bakom ett träd.
Björnen ställde sig och luktade på mig men jag stod helt still och sen sprang han efter de andra.
Sen vet jag inte vad som hände med dom, men plöstligt låg jag själv i ett tält vid ett dike och dumt nog hade jag huvudet ute och sen kom ju björnen tillbaka och luktade på mig.
Och sen var det som om tältet var en ballong för björnen tryckte hål på den och asade med sig den (antagligen skulle den ha det som sitt hem) så där asades jag liggandes i den bakom björnen.
Tills en bil kommer och kör förbi mig och björnen, och då är det mange och mia som är ute och kör och mia fick se att jag låg i tältet som björnen drog runt på och det blev hysteri i bilen. (Björnen stod bara en meter ifrån men var liksom värsta snäll och de verkade ju uppenbarligen inte rädda för björnen, hallå konstigt)
och sen iallafall så la björnen mig och tältet i ett dike och sen... ringde min telefon och jag vaknade ur drömmen.

Vad frågar vi oss av detta?
Överlevde jag?
Så attans spännande!!

Det var alltså mycket bättre när mobiler inte fanns....!

Men ändå... det va ju darlingen som ringde =)

-
Och idag har jag varit på stan, betalt hyran, träffat mormor, och sen varit hemma och peter har varit här ett tag och hjälpt mig i köket.
Jag fick hans stora radiostyrda bilar igår =) =) =)
faaaaaaaan va roligt, jag blev värsta glad =)

Japp och nu ska jag snart ut till Paradiset och träffas där, fast först ska jag lyssna på massa glad musik.

Puss till sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0