först glad sen sur på bloggen

Tänka sig att datorer har sådan dragningskraft? Så man typ sitter hellre här än skriver det allra sista lilla jobbiga biten på samhällskunskaps b uppgiften... ojoj...
Men ja jag ska snart skriva den... och imorgon ska jag disikera (tro inte att jag någonsin kommer kunna lära mig att stava det ordet) grisens hjärta. coolt. spännande.
Jaa, och så börjar jag nu, efter halva terminen gått, verkligen fått softa kompisar. typ sådana man umgås med och ringer upp sina pengar på telefonen på, eftersom dom inte har halebop utan istället något som är jättedyrt för oss med halebop att ringa upp.

(Kissepaus)

Jo och så har jag ju hört att det typ är inne att brudar skriver om typ mode i sina bloggar.
så.
Jag måste ha den lila linnet med svart spets på, från HM. tänker just DU köpa den till mig?

Ja nu är det så att jag inte kan ändra att texten ser ut exakt såhär, och det gör mig så förbannad för då tappar jag lusten att skriva blogg, ifall inte saker och ting ska gå som jag vill. jävla S*KIT.


MEN SNÄLLA LÄGG AV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0