påskångest

Jag är typ trött. Alltså, jag vet.. - jag hatar påsken. den är så otroligt tråkig! Överallt en massa gula kycklingar, ägg (visst jag gillar ägg, men inte just på påsken..) och allt är gult. Och gult är verkligen jättefult.
Och idag är det långfredag. Igår kom jag hem med tåget från Halmstad, och tittade på tv och somnade typ redan 22 tiden igår i soffan...
Imorse vaknade jag ju pigg som en grek typ sådär onödigt tidigt, som typ halv sex. Varför?
Och klockan är typ bara 9 nu.. men jag har hunnit mycket =)
duschat, sminkat mig, ätit,  kollat på tv, gjort två samhällskunskaps-uppgifter.
Ska städa lite idag också... pappa hämtar mig vid 13 tiden, och då ska det vankas påskmiddag och allt i kristianstad, med monicas alla barn och deras respektive.

Egentligen vill jag mest stanna hemma idag, för jag har aj aj ont i min dumma mage =(
men ja, det kanske går om... eller det blir kanske en trevlig kväll ändå så...

Jag hatar fortfarande detta vädret.

Nu är det lov en vecka =) på tisdag får jag cash... ojojo va fruktansvärt B R A !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0