uttråkad och rastlös

Äntligen är den ångestfyllda påsken slut. Jag hatar påsken.
Idag har det bara handlat om att ligga i soffan och kollat tv. Kollade på "Natt på museet", började titta på den rätt sent igår, och vaknade mitt i natten och insåg att jag låg i soffan och att jag förmodligen missat mer än halva filmen.

Men idag har varit otroligt TRÅKIGT. Jag har verkligen haft extremt tråkigt, och blivit helt slagen av tristess alltså.

Och längtar till imorgon gör jag, då får jag pengar och äntligen är den lååånga påsken/helgen över.

Snacka om årets jobbigaste tid. Jag får alltid ångest på påsken. Hatar verkligen den alltså.


Jag blir så trött på lögner, falskhet och allt sådant... jag blir bara så otroligt trött.


Ska återgå till soffan nu, och stänga av datorn... Kollar på mina favoriter ^^ Filip&Fredrik!

Jag tycker att jag borde få umgås med dom varje dag. Dom är lätt de härligaste människorna jag kan komma på. (och så har jag ju träffat dom också!)


Ahhh.. snart sovedax! Och en ny dag, och en bra dag ska börja. Allmänt psykiskt trött idag.

Tack och goodbye, j*vla sk*it PÅSK!!!!!! KOM ALDRIG TILLBAKA! baaaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0