zzznarka kudden is da shiiit

Här sitter jag i skolan och lyssnar lite på Thåström i min söta rosa I-pod.
Jag var vaken typ kvart över sex... ångesttidigt alltså. Sen cyklade jag till skolan, och får reda på att vi inte kommer ha några historia lektioner fråns det är dags för presentationen för vårat arbete, som är om två veckor. Så det kan bli sovmorgnar månd-onsdagar fram över. Härligt.
Men ja, så hade jag ju ändå kommit hit till skolan, så jag och en trevlig kille från min klass satte oss ute i solen på en bänk och pratade.
Visst är det synd, här har man gått i snart en hel termin och nu börjar man prata med massa trevligt folk från sina klasser.
Det är väl konstigt.
Men vi bytade iallafall msn =)

Nåja. Så nu sitter jag i datasalen och för Samhällskunskap B, ska jag skriva en tre sidig uppsats om en kris i världen som pågår just nu.
Kris, kris, kris. Tycker bara man ser på nyhterna så är det massa kriser i världen. Fatta ångest.
Men det blir nog att jag skriver om Burma. Tror jag iallafall.

Och matpriserna ska höjas ännu mera! Ah kryss i taket alltså. Det får bli nudlar för hela slanten.
Kidding!

Igår gjorde jag faktiskt något gott. Jag kokade brocolli och slängde sen in det i ugnen, tillsammans med tomat, purjolök och lök och tomatsås på.
Kände mig jävligt mycket vegeterian då.
Idag är jag ju sugen på lasagne. Men det är ju liksom min favoritmat så det är man typ alltid sugen på ju.
Och vet ni vad jag såg på Hemköp?
Tonfisk i tomatsås!!! Fatta konstigt. I alla år har jag ätit mig full av makrill i tomatsås, men nu finns det tonfisk i tomatsås.
Kryss i taket alltså. Nej nu blommar löken!

Heeeey, jag är arbetslös, ge mig ett jobb.
Nä, back 2 schoolwork now.... later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0