mkt roligare om du varit med så klart =)

Jag är så satans snurrigt trött! Åh, finns det något bättre än kuddar, massa kuddar, fluffigt täcke och bara ligga ner och bara göra ingetting alls?! Åh, jag vill alltid sova hur länge jag vill, jag trivs verkligen inte med tidiga morgnar. Soffa eller säng... jag hör verkligen hur de liksom ropar på mig och saknar mig. Och tvn, stakarst den som får stå alldeles ensam när jag är i skolan... den saknar förmodligen att jag vilar mina ögon på den.
Kan jag inte bara bli liksom pigg i kroppen? Gäsp, gäsp.
Haha, fast igår var roligt som sjutton.. ha ha, jag satt helt rätt upp och ner och så kastar han en kanelbulle i huvudet på mig, och jag fortsatte sitta exakt likadant ändå... Ha ha det var roligt som fan, mycket roligare om man var med förståss, inte lika roligt när jag berättar för er...
Som i söndags när jag skulle berätta en serie jag läst i tidningen... så sa jag såhär:

"Ja så är det två män då.. och så kommer den ena och säger typ sådär om "åh rädd om miljön, sparar el och går emot (massa såna ord för att vara vänn om miljön, såna entreprenöriska ord, ni fattar) och så säger då den andra mannen, för han ligger nämligen i en kartog ute på marken "nää för fan... jag är alkolist..."
HAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ni fattar inte hur sjuuuuuukt rolig den är!!!!!!!
Men som sagt, jag är dödålig på att återberätta historier, eller så glömmer jag vissa delar, eller som i detta fall så kan jag inte berätta den för att ni ska göra som jag och lägga er på golvet och bara skratta ihjäääääl =)

Nåja, kaxigt av fredrik och filip av vinna de som fick flest tittarsiffror av alla kanalernas valvaka.... men dom är ju bäst också =) Jag är FAN kär i båda två, fast mest filip såklart.
va fan är dom båda upptagna för?
well... som dom säger "alla bra är redan tagna, och upptagna!"
Det är väl för bubblans tragiskt att det är så.

Nää nu ska jag deppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0