eviga stressande

Sitter och läser lite skvaller inne på aftonbladet.se... det är nu säkert att det ska bli en till "sex and the city" film... och Carrie ska inte bli mamma i den.
Och så medans jag var inne på den sidan så skrev jag på namninsamling på att vi ska få bättre åldervård... vilket jag tycker ni också ska in och skriva in er på...

Igår såg jag tragiskt nog första premiäravsnittet av "nya" Beverly hills.... och jag vet inte ens varför det fortfarande ska kallas just för samma namn, det är praktiskt taget en helt ny serie... så... men det roliga va ju att det är fortfarande pitch pit caféet och samma snubbe som jobbar där...
'
Nu är jag jävligt stressad egentligen... sitter och pratar med min bror Fredde över msn..., men måste snart lämna datan och sätta mig och plugga, har en del sidor kvar att läsa inför provet idag... 15.40 ska det skrivas...
Och inte nog med det, har nyss haft låååååång biologilektion, och tjötade där om gentekniken... som jag fan tycker är så jobbig, jobbig, jobbig.

Ah måste kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0