effects me

den lediga veckan har liksom sprungit iväg. vädret har varit härligt, det har druckits en del drickisar nere i hembyggdsparken, jag har träffat lite nytt folk. har varit med min pappa på ikea och kollat och bokat den nya soffan till mig som jag ska få när jag fyller år =)
varit med stridh en del, och igår kväll hade vi ett väldigt fint snack. idag skulle jag fira påsk, så jag begav mig från stridh runt 2 tiden och åkte till pappa och monica för att äta gottismat och umgås. drack någon drink och satt ute och traggade i solen, åt otroligt god rökt lax med romsås och potatisgratäng. kom nyligen hem, stridh har lite fest borta hos sig, men jag kände mest för att inta soffan här hemma i myskläder och vila magen.

Hoppas ni haft en fin påsk.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0