ledigheten snart slut..

Oj veckan är snart slut.. men jag har hunnit med en del ju =)
I måndags var lugnt, tisdags åkte jag och Stridh till Kristianstad, gick på stan ett tag, åt middag och såg sen bion "Australia", sådär bra..
I onsdags åkte jag och Peter till Lund runt 11 tiden, hade en verkligt trevlig dag, vädret var fint och vi satte oss på en restaurang och drack lite rött vin och åt, medans vi sen gick runt i stan, och jag hittade mysiga affären och handlade ett par fina öronhängen och ett grönt armband. När vi begav oss tillbaka till Hässleholm framåt kvällen intog vi gamla Glorias och beställde in lite gottis.
Torsdags var jag med pappa på Ikea och fick lite grejor och mest nice att gå runt där, tragga med pappa ett tag och så.
Och igår begav jag mig tillbaka till Halmstad med mamma, vi hade en trevlig kväll, spelade massa bra skivor och blev rätt sen kväll. Idag har endast ägnats åt att plugga för min del, och det samma blir det imorgon. Men nu är det kväll och förhoppningsvis ska vi hitta något bra på tv ikväll =)
Ha en härlig lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0