chips... med smak, tack

Undrar om jag typ varit full eller något när jag handlade hem dessa chips?
De är liksom bara vanligt tråkiga, inget alls, ingen extra smak eller nothing...
Jag brukar ju gilla typ holiday chipsen , eller sourcream men denna gång jag tydligen handlat hem dessa vet jag inte riktigt hur jag tänkte.



Visst, de är inget fel med dom... men de är ju sjukt tråkiga att äta. Och ska man nu tillåta sig själv att äta chips så kan de iallafall ha smak.

Any way, idag har varit en sån där "bra-men-tråkig-dag". Liksom jag hade ju fett missuppfattat detta med att det skulle vara en röd dag.
I natt satt jag uppe rätt länge, spelade och när jag väl stängde av xbox:et så såg jag att det skulle visas flera avsnitt av "Weeds" så jag kollade på dom, och la mig runt 2 i natt.
Vaknade vid 10 tiden, kände mig förkyld, nåja... lyssnade på lite glad musik, och begav mig sen till Coop Forum och handlade för mitt presentkort.
Resten av dagen har jag mest spenderat vid datan, eller tvn, så det har varit en lugn dag.
Imorgon åker jag till Halmstad igen, och skolan börjar på måndag.
Så nu är ledigheten över och back to school.

Men ikväll ska jag bara slöa, och spela.

Hoppas ni haft en bra trettonafton !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0