james tyler

Idag började jag inte fråns klockan 13.10, jag har absolut världens bästa schema (om man tycker om att slippa gå upp innan klockan 9 på morgnarna..) så idag begav jag mig upp, kollade på tv, sen råkade jag typ ta sönder den. Eller ja, jag vet inte om boxen krånglade och fastnade eller något, för plötsligt när jag bläddrade mellan kanalerna så fastnade den på det där reklamprogrammet där Mr T står tillsammans med en kvinna och försöker sälja någon matlagnings-grej, och sen var det den ENDA kanalen jag kunde se, för den hängde sig där.
Baaaah!
(Man undrar också varför Mr T måste göra detta? Har han slut på cash eller? Kanske testa att sälja sina extrema stora guldhalsband för att få in lite kosing?)

Any way... sen drog jag in mig i duschen och efter det insåg jag att klockan var något över elva, så fixade smink och kläder och tog mig sen en lång runda i stan.
Gick in på skivlagret och handlade upp mitt presentkort. Och det blev det som det faktiskt var tänkt också! Även om jag först stod och samlade på mig 6 filmer, eftersom det var "Ta 3 för 99kr", men bestämde mig sen för att köpa den här Greatest Hits med James Tyler =)
Älskar hans musik.
Och så fick jag veta, av skivbolagets-snubben att Per Gessle typ älskar James Tyler.
Jaha, vilken onödig fakta tänkte jag, men ändå.

Sitter i datasalen på skolan nu, har nyss haft lektion och ska ha träff ikväll, i "människan kulturellt och socialt" klockan 5 så jag fördriver tiden med att spela Kalle Baah på youtube och surfar runt.

Btw, så missade jag "Lipstick jungle" igår, som jag förövrigt hade tänkt mig, men sen blev det guldbagge-galan istället. Fan va jag älskar Johan Glans. Han är sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0