Nästa gång

Okey, that´s sux att jag inte fixade biljett till U2 idag. Kajsa och jag snackade om det igår kväll, och skulle ringa vid 9 tiden imorse, men dagen rann liksom iväg ändå, och sen kommer "nyheten" om att ju givetvis det var slutsålt, men att de även skulle ha en extra konsert.... givetvis tog det mindre än en timme för alla dom biljetterna att ta slut också...
Nåja, jag har iallafall sett dom en gång, om visst det absolut var den bästa konsert jag hittills någonsin varit på (och då har jag ändå sett en del rätt stora band)
Men nåja, idag blev det iallafall fixat biljetter till Thåström ju =)
Och blir det jobb på Liseberg i sommar så är det jag som fixar biljett till Sweden Rock of course... =)

Nåja, nu blir det dags för fortsättningen av Lets dance som bara är så jäkla bra ikväll! I love Tony Irwing. YUMMI säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0