det kan ju omöjligt vara friskt iaf

Hm, detta är förmodligen något jag inte borde checka liksom här inne, i ett litet liksom inlägg i en blogg, men any way, ibland har man ju sådana saker som man drar ut på som man liksom inte borde dra ut på, men liksom gör det ändå.... så here it goes... alltså rätt länge , och ibland i perioder, har jag liksom blod i mitt saliv, det kommer liksom upp blod, och det smakar ofta det i halsen... jag har försökt googla detta med där verkar mest finnas tips på att det skulle vara något med lungorna eller så, och ang rökning, men grejen är den att jag har aldrig ens tagit ett litet bloss ens på en cigg, så jag tror därför garanterat att det inte kan vara det.
Någon som har en enda liten aning eller ska det bli besök hos doktorn för min del?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Magsår?

2009-05-05 @ 00:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0