do u belive in the thruth?

I´m tryin 2 keep it 2geether -- oh baby baby

Klockan skvallrar om kvällstid, vart har denna dag tagit vägen? I skolan, sen aj aj (jävla dumma mage) sen fastande vid datan för att fixera det bästa av arbetet som ska lämnas imorgon, - satt i fem timmar med finslitt på arbetet med magkrämpor men skolan betyder framtid och så länge jag inte dör av mina magsmärtor så ska jag fixa min framtid och all jobb inom det , -
nu har jag steppat in i duschen för en stund sen. sitter med min U2 t-shirt sen den underbara konserten - jag är en fjönt - för denna har jag anväbnt så mycket att den bara är "hemma-tröja" nu och de andra anv'änds ALDRIG för de är "för fina" för att användas.

Nåja. Igår åkte jag till min pappa i kristiansstad, som nu är hemma. Vi spenderade några timmar i huset, käkade, kollade foto, snackade och sen begav oss till city.
(Min familj är ALLT - har varit så orolig nu för min pappa ang vad som hänt. min pappa. )
Hur skulle jag kunna överleva denna värld utom min familj?




- people don´t know a shit
leave me and us alone

BTW - JAG VISADE MIN NYA TAUUERING FÖR MIN PAPPA. JAG HAR  TATUERAT IN "MILEFALK" OCH HAN TYCKTE DEN VAR FIN OCH SPECIELL , EFTERSOM DET BARA ÄR HAN OCH JAG SOM HETER DET, OCH SEN KONTRA HAN MED ATT MINA BARN SKA JU GIVETVIS HA NAMNET OCKSÅ. INGEN ANNAN.


Det är pappa och jag, och sen blodsrelaterat - det är det äkta Milefalk.   

Jag är en totalt stolt Milefalk. Jus so ya know - (jag är lite som ANS - ni glömmer mig aldrig - och jag har inte ens börjat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0