anställ mig.

Åhhh... spännande. Jag har precis vart inne och sett att just dom söker folk... till det jobbet. Åh det hade passat mig så jäkla bra! Jag skrev ihop en glad och sprallig ansökan och förhoppningsvis fattar de vilket guldkort jag är? *blink blink*
Åhhh, vill ha vill ha vill haaaaa!

<förresten så började jag smågarva åt en grej. Hässleholms kommun söker flertal tjänster som psykolog och kurator.... alltså... ni fattar ironiroligheten i det va? HA HA HA !!

Btw, snackade med bästis Matsen innan, som som vanligt söpt bort sin mobil, nåja han och Rasmus är nog här på torsdag =) Niiiice. Hoppas på fint väder!

Puss till alla goa snälla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0