like a polish bitch

Kontraster, inget menat rasistiskt utlägg...
Att leva med en man... en polsk man... (eftersom Vyckas, han bror och de två bruttorna flyttat) så är tydligen jag den där kvinnan i huset. Han tror jag ska städa, - vi kan splita på det, ok 4 me. Han vill jag ska fixa mat till honom... han dricker min alkohol och äter min mat, så nej, nu får han fixa: 3 liter vin , yoghurt, kräftstjärtar och ost. (Osten ska jag liksom bara ha, - bara för att.)
Bor man 5 pers tillsammans i ett stort hus med gemensamt kylskåp som jag inte använt mig av alls under hela sommaren och nu "vågar" mig till att stoppa in lite mat för att sen vakna dagen efter och det inte finns ngt kvar och vi är två i huset.... hrmf...
Jag är inte den som är den, men det är så jävla ofint att bara ha den där mentaliteten "ta det som finns" - utan att ens fråga eller inte ens säga ett simpelt "tack" efter...

Det är liksom jag och Vidas kvar så.... han jobbar ju han också, så varför ta något jag betalar för? SVINERI.

Fy! men jag ska köra samma stil jag, trust it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0