never again

Idag är jag plufsig, - fa va jag åt igår och drack kaloriöl också, som jag typ aldrig gör. Idag ska jag inte äta något. TjockisLinn. Gick upp 1 kilo sen igår och ändå hade jag diarré hela jäkla dagen....
Fuck.

Nåja, ska snart GÅ ner till hamnen, eftersom min cykel står där och Pelle körde mig igår. Tänkte gå runt 8 tiden, - det lär jag hinna? Det tar en kvart att cykla så att hinna gå dit på en timme klarar jag väl? Jag har alltid sån jävla noja med tider.

Läste blondinbellas blogg, hon är jäkligt bra den bruttan, och jag vet jag inte trodde det för typ bara något år sen, men man måste få ändras, eller öppna ögonen?
Iaf så har hon masssssa mål i livet, jag också, men först;

- Båstad imorgon, -apoteket.
- Banta
- Bestämma en helg med mamma textil i Halmstad innan lägenheten säljs och de flyttar till huset. (Mamma-dotter-helg är mysigt. Och då lagar min Textil go mat till mig. Dock bad jag om att inte få fisk.... wonder why?)

Har precis fyllt på Matsdarlingbästis telekort så nu slipper jag tjötet =) *blink*
Men jösses va jag saknar honom.

Fan va mätt jag är. Dööööööh, jäääääst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0