nytt linne

Hallå!
Jo jag kom med bussen till Båstad, och regnet visade sin närvaro så det va smart att ta med Thåström-tröjan.
Jag tog bussen runt 15 tiden och då va det frukostdags, så in på en restaurang och käkade oxfilé, klyftpotatis, beärnäissås och sallad. Tog mig inte en öl där, men tydligen pröjsade jag 20 kr för ett glas med isvatten. Fucked up. Men go mat =)
Handlade en vinare, snackade med Båstadfolket som jag också hunnit lärt känna en del under sommarens turer dit.
Inne på Second Hand affären hittade jag ett coolt linne, - långt (som jag gillar bäst) med nitar och lack-hängslen och sen ett kors-tryck på framsidan. Snyggt!

snackar med min bästis, det har jag gjort i typ 2 timmar nu. min maaaaaats är sötast. Lirar Peps. bäst musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0