fett sne

Zzzz. Är tröttis, sitter här och gäspar i kapp med mig själv. Skulle ju jobbat 9-16 idag, och vi ska ha schemaskift, men ingen annan va bokad så vi tre fick snällt stanna kvar till kl 20 ikväll, och med stress och rush märker man att man blir seg, många beställningar, folk som tar andras matbeställningar, och allt man ska ha koll på. Men men, det funkar. Lite synd jag inte kom iväg till Båstad i eftermiddag, tänkte ju handla med mig drickis, men det blir en tur dit imorgon, ska in relativt tidigt också, så jag kan gå i second hand affären, samt sitta ute om det är fint väder, och dricka kopparbergs i solen och njuta av ledigheten =)

Fick ett tråkigt brev, för någon vecka sen, Mats har ju koll på min lägenhet, post, blommor. Detta brev är totaly bullshit och förbannat irriternade... men ska ta itu med det imorgon, va så säker.
Men jag hade också fått ett sött brev, inbjudan till Elias 6års kalas den 24de augusti. Tänk att han är 6år redan. Min lilla brorson.
Och så fick jag mms från min andra nya brorson, där "han" hade skrivit Hej Faster! Och så va han supergullig.

Nu blir det nog bingen..... såhär tidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0