golftröjan is daaa shiit


Mina goa polacker som jag bor med är som gypsy:s och asar hem påsar med kläder, kläder, kläder... Jag hittade en typisk golftröja i en av de svarta påsarna i fyllan förra veckan, och den är liksom stikad och mys, men dessa ränder gör ju att man känner sig så proper - precis som en sthlm-lirare som är två meter ifrån mig liksom - då syftar jag på Båstad.
Jajamänsan.
Nåja, Manfred , - en av mina Manfred:ar, - inte min chef utan den andra kör mig imorgon.... halv nio. Japp, - då kan jag verkligen garantera att jag hinner spendera tid i både båstad och torekovs hamn... börjar liksom inte från 15.00.
Nåja, slipper gå iaf. Får sätta mig på ett fik.
Ska lite ärende åndå ju så känns ändå ok, - men ikväll ska jag fan va i säng vid 12. Skål.

Vad har hänt med Mats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0