han älskar mig. På riktighet.

Svettas som en grek som precis legat runder. Inte för jag tror grekar ligger runder mera än annat folk, eller att de svettas mera än andra, men orkar inte ta bort det jag precis skrev.

Btw, min diet hålls igånga. Daimchoklad på morgonen. Snacka om rutiner, börjar nog bli svensson. Borde köpa husvagn och plantera blommor och ha missionären, - mjuuuuukt och lugnt. Nä, nu har jag solsting igen. Måååååste bada idag, herrejösses är ju för fan pinsamt att jag inte gjort det ännu.... har havet 5 sek från mig och jag är en chicken istället.

Sweetiepie of mine ringde och väckte mig, myssnack, och sen frågade han om jag inte läst sms han skickat imorse, - konstaterar att kl är typ 8, så kallar det morse, men där fanns ett sms iaf. Sött! "Äääääääälsklingen. Du är för långt borta. Jag älskar dig idag också. Pussa och kela hela" (Varför han skrev "idag också" va pga han va lite dragen igår, när han för första gången sa orden till mig. Så han  ville väl säga de idag igen nyktert.... =) Sött)

Svetten bara rinner från mig. FräshLinn.

Imorgon ska jag till Båstad igen, ledig två dagar. Gött, måste inom banken. Och handla tvättmedel.

Jag saknar Mats, nyss traggat med honom. Vi måste fixa såna vänskaps-halsband, best friends. Matsskruttis, om du läser detta så måste du köpa det innan du kommer hit. Så slipper jag pröjsa liksom.... =) Naaaaw, sötis, tack. Och så glöm inte att städa min lägenhet medan jag är borta...Ha ha, man måste ha pli på männen i sitt liv...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0