jag svettas bort!

Vilken daaaaag. Har varit fullt av beställningar, riktigt mycket och stressat. Och så jävla varmt, först hade vi en fläkt men sen tog det andra köket den från oss. Då bidde jag arg! Jag har svettas så jäkla mycket, det bara rinner av mig och i ansiktet. Sexigt, jag och 6 andra grabbar, ha ha!
Manfred sa att jag liknade en hummer i ansiktet, tack!

Men imorgon kommer bli värre.... om vädret blir lika varmt och kvavt som idag. Jag ska jobba från 9-21, fattar inte hur Cleo har tänkt,,, men men, det är lugnt. Men kommer vara död imorgon kväll, men sen börjar jag iof inte fråns 15 på onsdag.

Idag hände en sjukt bra grej, men den håller jag för mig själv! Lite bus! =)

Mums, ätit kräftor idag... oxå. =) Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0