Mats ska ha rörelserum, snarkrum och en jävla massa flera rum medans jag får nöja mig med ett sovrum

Hallå i rutan!

Kan nog erkänna att jag va lite snurrig när jag drog iväg idag! Ha ha, men det fick fiiiiint, har snurrat med Linus på jobbet och tuttat mig. Sjuk chargong i kök alltså... =)
Love it!

Och så har jobbat med en ny kille, en sthlmbrat men va helskön och ställde roliga frågor så det va nice! Det är sånt jäkla skönt gäng hela restaurangen, det känns fett nice. Förutom Kim, som från och med nu bestämt sig för att inte ens säga hej till mig. Moget. Idiot. Fuck you liksom. Kan fan inte förstå hur hon kan ha barn? Vem fan skulle vilja ha sex med en sån surf***a?

Lyssnar på Lasgo, mycket minnen med Tony , dom är sjukt bra. Dricker mig lite vin, men blir nog relativt lugnt ikväll, känns helt enkelt så. Börjar 15 imorgon också, så tänkte jag skulle sova liiiiite längre, men blir väl inte bingen från framåt 2 som vanligt... Jag är verkligen en kväll och nattmänniska. Jag hatar tidiga morgnar, och traggar gärna inte innan jag fått mina 2 liter cola (eller vin... ha ha) i mig.  Fan va jag saknar Mats alltså. Min bästis, och vi har lika sjuka sovrutiner, och samma morgonrutiner... Mats är verkligen den bästa sovakompis, förutom när han snarkar då blir jag förbannad. Men med honom kan man liksom lägga sig 3 på natten och typ vakna 5 och bara "hallå sover du eller ska vi pimpla?" och min bästis är alltid på. (Maskdarling, om du läser detta så saknar jag dig och ditt rörelserum, snarkrum och hela dig!) *skrattar*

Måste ju berätta. Detta med rörelserum, kom jag fram till när Mats alltid rör sig när han sover, och vi däckar alltid varsin sida av min soffa, och då när han rör sig så vaknar jag, och blir irriterad och det samma är det med när han snarkar. Så när vi nu snackat om att flytta ihop, så måste vi ha ett helt hus med rum åt Mats. Ett rum där han kan  röra sig i, och ett där han kan snarka i... och sen har denna listan liksom byggts på, medans jag endast ska ha ett sovrum. Orättvist. Kvinnligt och manligt åter igen, va fan hände med jämnställdheten?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett rum räcker väl för fan till dej å lalle :))

2010-07-10 @ 03:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0