tugga på din gottegris

Gött mos, - jag tycker jag småäter och äter på jobbet.. då när det inte är maxat beställningar, men går inte upp något alls, och min ämnesomsättning, - ja jag har ju inte ens en..
Nåja hoppas jag inte får äta upp det jag nyss skrev, så det blir liksom Linn+10kilo extra imorgon...
Nä, men idag är alldeles för varmt. Ska äta ost med salladsblad när jag kommer till jobbet. och dricka cola. Måste hinna få i mig ngt, för denna värmen kommer göra att jag dör i Båstad annars. och hinka mycket dricka, läsk och vatten då... vinet blir ikväll när jag är back in town och kanske efter ett kvällsdopp? Mys. Saknar sweetie.
Vi har förresten tänk oss åka den 31de till helsingborgs festivalen. Gött. Visst ja, dagen efter mamma textil fyller år.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 08:12:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0