Är du packad, säger dom?

Detta med att packa är nog inte min grej. Slänger ner lite, "oh det kan nog behövas" och så packar jag antingen alldeles för mycket. Sen ibland är det så "Fan jag ska åka om en halvtimme, tar med någon kjol, brallor och visst ja glöm inte smink". Och sen kommer jag på hur mycket jag glömt. Katastrof-Linn.

Jag har traggat med Emma på msn nu under morgonen, hon vibbade mig runt halv fem, och sen dess blev det att sitta och tragga. Saknar henne men är väldans glad att hon mår bättre. Det är hon helt värd för hon är underbar. Hon är en av de enda brudarna jag har som vän (mina vänner är ju oftast av det motsatta könet) och en jag känt sen vi var 6 år.

Imorgon ska jag jobba.... Lääääääängtar!!!

Lyssnar på Peter Lemarc, - jag är maxat torsk på honom, I know. Men skriver man så perfekta texter så går det inget annat än att vara torsk.

Förresten så har jag ett infekterat finger, - det är aldrig smart. Tycker synd om mig själv. Tur jag är så underbar som jag är och älskar mig själv ändå. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0